top of page

Tikje Glamour

Iedereen die mij kent weet dat ik wel van een tikje glamour hou. Een beetje goud, glitter en vooral wat kleur in het interieur, dat hoort bij mij! Dussss.... logisch dat zo gauw de kerst in aantocht is ik een extra excuus heb om uit te pakken. Tenslotte, met kerst is alles geoorloofd toch?

De glazen kerstballen, een passie waar ik al ontelbaar jaar mee besmet ben. Ik denk vooral door de kwetsbaarheid ervan. Het idee dat ze jaar in jaar uit met de grootste zorg tevoorschijn gehaald worden en na de feestdagen met dezelfde zorgzaamheid weer opgeborgen worden, om vervolgens bijna een jaar lang verstopt op zolder of in een kast te staan wachten op...

In dit blog een aantal ideetjes om onze gekoesterde schatten op een andere manier uit te stallen. Hierdoor kunnen we er al ietsje eerder van genieten, voordat ze een plek krijgen in de met liefde uitgekozen kerstboom.


bottom of page